Vásárlási információk
Az áruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak és magyar Forintban értendőek.
Amennyiben technikai hiba, vagy akciós idő lejárta miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés céljából telefonon vagy e-mail-ben megkeressük Önt!
Szíves megértésében bízunk!
A vásárlás menete
A Caffeitaliano Webáruház (továbbiakban webáruház) termékei között regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészhet. Regisztráció a vásárláshoz sem kell, de ajánlott. A regisztráció előnye több kényelmi funkció használata (rendeléseinek áttekintése, felhasználói adataink tárolása, stb.) A regisztráció ingyenes és nem jár kötelezettséggel. Regisztrálni a fejléc felső menüsávjában elhelyezett „regisztráció” linkre kattintva majd az űrlap kitöltésével tud. Regisztrált felhasználóként a weboldal bal felső sarkában lévő mezőben, illetve a vásárlás „megrendelés” szakaszában is be tud lépni a webáruházba.
Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A termékkategóriákat a bal menüsorban találja.
A vásárlás során kiválasztott termékek a kosárba kerülnek. A termék kosárba helyezése még nem jelenti annak megrendelését. Kosarának tartalmát a bal oszlopban lévő „KOSÁR/MEGRENDELÉS” mezőben követheti. A „KOSÁR/MEGRENDELÉS” feliratra kattintva tekintheti meg és szerkesztheti kosarának tartalmát, illetve realizálhatja megrendelését. Kosarában egy terméklistát talál. Erről a listáról bármelyik tételt törölheti, illetve változtathatja a termékek darabszámát. Igény esetén kosarának tartalmát 72 óráig megőrizzük.
Vásárlás előtt mindenképpen ellenőrizze, hogy valóban az a termék került a kosárba, amit Ön kiválasztani szándékozott. Ellenőrizze a darabszámot is!
A „Megrendelés” oldalon (amennyiben nem jelentkezett még be a webáruházba) lehetősége van:
- bejelentkezni a „Jelentkezzen be, ha már regisztrált!” fülre kattintva.
- elindítania regisztrációját kezdve a felhasználói adatok és a személyes adatok kitöltésével. Regisztrációja a vásárlással egy időben megtörténik.
- bejelentkezés és regisztráció nélkül csak a személyes adatok kitöltésével vásárolni.
Kérjük, az adatokat ellenőrizze le, illetve ha a regisztrációkor megadott szállítási címtől eltérő címre kér kiszállítást, kérjük, azt mindenképpen itt adja meg.
Válasszon „Szállítási mód / ár”-at! A „Rendelés küldése” gombra kattintva rendelését véglegesítheti és elküldheti, melyről visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Az üzenet tartalmazza megrendelése összes adatát. Amennyiben raktári termékről van szó, akkor 3 munkanapon belül a megadott címre kiszállítjuk, ellenkező esetben a megrendelővel egyeztetünk a várható szállítás időpontjáról.
Ha az automatikusan elküldött visszaigazoláson hibát talál, vagy megrendelését módosítani szeretné, kérjük írjon az info@caffeitaliano.hu e-mail címre.
Rendelés követés: az on-line áruházban lehetőséget biztosítunk rendelése nyomon követésére is az "eddigi megrendeléseim" oldalon (regisztrált felhasználóknak). Vagyis bejelentkezés után megtekintheti eddigi megrendeléseit, illetve az éppen aktuális rendeléséről kaphat információt.
Cégünk fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. A Davanzo Trade Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor!
A termékszámlát a Davanzo Trade Kft. állítja ki.
A kiszállítás
Futárszolgálat: megrendelést követően, amennyiben a termék raktáron van, akkor 2-3 munkanapon belül az Ön otthonába szállítja a GLS csomagküldő szolgáltató. Ha az éppen kiválasztott termék nincs raktáron, akkor a várható szállításról tájékoztatást adunk, telefonon vagy e-mailben. A kiszállítás díja: 1290 Ft.
Kérjük, hogy a csomag átvételét követően tájékozódjon a termék sértetlenségéről, és a szükséges dokumentációk hiánytalan voltáról (számla, magyar nyelvű használati utasítás, jótállási jegy). Amennyiben bármilyen problémát észlel, a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet és a terméket ne vegye át! A csomag átvétele után a szállítással kapcsolatban reklamációt nem fogadunk el!
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét a futárnak az áru átvételekor készpénzben, teljesíti.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A szállító a készpénz átvételéről számlát ad.
A Davanzo Trade Kft. részteljesítést nem vállal, a szállító részteljesítést nem fogadhat el. A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő megtagadja, a Davanzo Trade Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Külföldi megrendelés esetén kérje egyedi ajánlatunkat!
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Ügyfélszolgálat
A rendelések feldolgozása és postára adása, vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9-15.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása postára adása a következő munkanapon történik.